Reklamacje i zwroty

Odstąpienie od umowy:

W sytuacji gdy wybrany produkt nie będzie w pełni spełniał Twoich oczekiwań możesz zwrócić lub wymienić zakupiony towar w terminie 10 dni od dnia wydania rzeczy. W tym celu należy złożyć stosowne oświadczenie na piśmie na adres Twój Kwadrat, 04-882 Warszawa ul. Będzińska 9 lub wysłać je drogą mailową na adres reklamacje@spersonalizuj.pl . Towar powinien zostać  zwrócony w całości w stanie niezmienionym oraz nie noszącym śladów użytkowania, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.         

Towar należy odesłać na własny koszt na adres: Twój Kwadrat, 04-882 Warszawa ul. Będzińska 9 wraz z potwierdzeniem zakupu, paragonem oraz numerem konta bankowego, na które nastąpi zwrot pieniędzy. Aby obniżyć ryzyko uszkodzenia przesyłki radzimy skorzystanie z usług firmy kurierskiej oraz oryginalnego opakowania a zapakowany przedmiot powinien być unieruchomiony. Należy również zawrzeć na liście przewozowym informację „uwaga szkło”.  

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

  1. świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (np. realizowanych na podstawie materiałów graficznych wysłanych przez Kupującego, nie widniejących w bazie Galerii lub utworzonych przez niego produktów za pomocą konfiguratora zamieszczonego na Spersonalizuj.pl)
  2. umów dotyczących towarów, które zostały zamówione i będą wykorzystywane na użytek prowadzonej przez Kupującego działalności gospodarczej.

 

Reklamacje:

Przed zapakowaniem paczek dokładnie sprawdzamy czy zamówienie jest kompletne i w pełni funkcjonalne. W momencie jednak gdy towar jest niezgodny z zamówieniem, niekompletny bądź uszkodzony należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Spersonalizuj. Reklamacja z krótkim opisem i dokumentacją fotograficzną reklamowanego produktu może być złożona e-mailem (reklamacje@spersonalizuj.pl) lub pisemnie na adres Twój Kwadrat Karolina Kobosko, ul. Będzińska 9, 04-882 Warszawa. Skontaktujemy się z Tobą i uzgodnimy sposób rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje zdarzają nam się niezwykle rzadko dlatego zawsze dążymy do jak najszybszego ich rozpatrzenia.

 

Wymiana:

Najszybszym sposobem wymiany zakupionego produktu jest jego zwrot i zakup nowego w Spersonalizuj.pl


Zaczynamy zabawę

Zgarnij rabat na wszystkie produkty z oferty Spersonalizuj...

czytaj całość »

Dołącz do nas


Dodaj opinie
Opinia będzie widoczna po weryfikacji moderatora.
Dodaj


więcej opinii